tisdag 19 januari 2010

Helt plötsligt blev jag full i skratt

Helt plötsligt insåg jag att ingen förmodligen läser den här bloggen mer än jag, vilket gjorde mig full i skratt. Men å andra sidan var det ju ingen som läste mina dagböcker heller, på den tid det begav sig.

För mig handlar bloggandet om att sortera tankar, lite halvhögt för mig själv.

Och jag har alltid tyckt om att jobba med texter - inte nödvändigtvis skriva dem själv, men just se och känna hur orden faller. Detta att skriva själv i vuxen ålder, om sådant som berör just mig, känns både nytt och spännande. Oavsett om någon läser eller inte. :-)

Dagens bild är tagen när vi flög över Alperna på väg söderut någongång. Jag tycker att den är ganska läcker.

6 kommentarer:

  1. Det sägs att det inte går att lämna kommentarer. Detta är alltså ett självtest. :-)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Du har ju oss och vi läser din blogg varje dag.. här har du min adress
    www.metrobloggen.se/denofrivilligahemmafrun

    SvaraRadera
  3. Gott att veta att jag har nån läsare! :-)

    SvaraRadera
  4. Hej Petra
    En annan läsare. Hittade hit via Facebook.

    SvaraRadera
  5. Singelmamman, jag har läst din blogg, känt igen många tankar, både fnissat smått och skrattat högt. Samtidigt har jag klurat på vem du är, förstås. :-) Så himla bra du skriver - ska med glädje följa din blogg!

    SvaraRadera
  6. Tack för berömmet, det var snällt sagt av dig. Välkommen till min blogg! Listar du ut vem jag är kan du väl mejla mig. Jag är som du förstår lite anonym. :-)

    SvaraRadera