fredag 21 maj 2010

Jag vill så mycket mer än jag hinner

Ibland har det sitt pris att vara aktiv överallt och därtill vara företagare. Just nu har jag en period när många kunder vill ha sitt gjort - vilket förstås måste göras, men därtill har vi danser i idrottsföreningen och en valrörelse på gång. Det är mycket nu...

Problemet, vilket det väl egentligen inte är, är att jag tycker att det mesta är roligt och kul, när jag väl är där. Men startsträckan är rätt lång emellanåt.

Därför ska det bli mysigt, roligt, härligt och gott att bryta av vardagen med ett bröllop i helgen! Två förälskade människor som säger ja till varandra, det är verkligen sådant som piggar upp. :-)

Det kanske blir si och så med bloggandet i helgen, men ni får ha det så gott. Något speciellt på programmet?

Dagens bild blir en bröllopstårta - jag tycker att det passar så bra!


4 kommentarer:

  1. Den skulle passa perfekt - eller? - vi syns ;)

    SvaraRadera
  2. Åhå, kvinnan som gjort bröllopstårtan på bilden bor faktiskt i samma finfina stad som mig själv - Luleå :-) Hon gör konstverk av sina tårtor :-)

    SvaraRadera
  3. Här ska det bara tas lugnt i helgen. Behöver verkligen det.

    Jag har flyttat till ny bloggplats. Välkommen dit, och hoppas att du tycker det är ok att jag länkar dig där också... :)

    SvaraRadera
  4. E-K: Tack för senast, de lyckliga tu hälsar också förstås. Så fint det var!

    Kicki: Så du håller koll på folk som gör bröllopstårtor? Hmm....

    Annabloggerian: Så klart är det ok att du länkar, och jag ska genast kolla in nya bloggplatsen!

    SvaraRadera