onsdag 29 september 2010

Vackra Värmland

Nu är jag på turné igen - denna gång till Värmland via en heldag i Skaraborg. I dag var det kurs i Skara, urkul med 20 kommunala tjänstemän som var så sugna på att prata språk. Jättekul, för det var jag också! I morgon ska jag träffa en person på MSB i Karlstad (Myndigheten för samhällsskydd och beredskap, eller nåt).

Följden av detta är att jag just nu sitter i mammas soffa i Forshaga och kikar på Idol. Vi har fixat lite med hennes dator och kanske vi drar en poker innan kvällen är slut. Jag har även visat henne hur man bloggar. minsann!

Nu ska jag umgås med mor Anja. En dagens bild vill jag bjuda på, tagen genom bilfönstret på en parkeringsficka utefter riksväg 26. Hösten är ju ljuvligt vacker nu, och på vägen över Skaraborgsslätten och utefter Vänerns strand så var det så fint i höstsolen så att man blir riktigt matt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar