onsdag 11 maj 2011

Man ska inte vara rädd för nytt

Man ska inte vara rädd för att pröva nytt, men om det inte är bra måste kan kunna konstatera det med. Nu är jag här igen - och jag blir kvar här. Det är märkligt, hur man vänjer sig vid en blogg. :-)

Jag har en hel del att  berätta för er, bland annat om hur jag blivit brädad av en gammal minister, men det berättar jag någon annan dag. Nu har jag fixat med nygamla bloggen, så att jag är alldeles trött i både fingrar och ögon.

Men en bild ska ni förstås få - huvudbyggnaden på Bommersvik, för det är möjligt att vi hamnar där på midsommar. Planer smids men inget är klart ännu. Det enda som är klart är att jag är tillbaka. Vad säger du, är det bra eller dåligt?


1 kommentar:

  1. Jag hann aldrig ens titta in på den nya så jag är nöjd!

    SvaraRadera