måndag 1 mars 2010

Fina flickor svär inte

Hade jag inte varit så väluppfostrad och allmänt belevad hade jag nog svurit högt i morse. Ännu mer snö??? Var det verkligen nödvändigt? Börjar bli lite trött på det, gårdagens snögubbe till trots.

Jag ska dessutom till hufvudstaden i morgon, och kom på att det kan vara läge att kolla tågen. Det visade sig att tågen före och efter de jag har bokat är inställda i båda riktningarna. Kanske jag ändå har lite tur här?

Snälla - håll tummar och tår för mig!

En morgonbild får det bli. I poolen på bilden låg jag och maken och gottade oss den 30 december 2008, dryga året sedan alltså. Utsikten är över en nationalpark i Tanzania - nu minns jag inte vilken, möjligen Lake Manyara. Härligt var det hur som helst. I kväll när jag kommer hem kanske jag månhända hittar motsvarande bild på oss två i samma pool. Se, det var väl en bild att vänta på? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar